piatok 12. decembra 2008

Playlist - Konečne!


Mesiac, dva...? Ani poriadne neviem ako dlho som nespravil žiaden playlist...najprv to bolo kvôli mojej zaneprázdnenosti a potom kvôli nefunkčnosti webu Radioa1.sk. To prvé sa pominulo a vlastne aj to druhé, pretože na Rádiu A1 definitívne končím. Dôvodom sú ako inač v dnešnej dobe peniaze, je mi to naozaj ľúto, lebo som tam “strávil svoje moderátorské detstvo“, ale myslím si, že tento blog je dobrou náhradou a návštevnosť a dobré ohlasy sa budú množiť jak králiky...

Prvou vecou novinkou je vec z dlho očakávaného CD jednej z prvých punkrockových kapiel na SR: Extip. Po 17 rokoch páni konečne nahrali 2 radový album a poviem, že počkať sa ozaj oplatilo...viac ale v recenzii už o pár dní...snáď už len doplním, že do playlistu som zaradil skladbu Už nás volá. Dvojkou je výborná holandská vec (znie to čudne tá veta však...?:) ) The Bips. Túto kapelku som spoznal nedávno a song Did you hear about The Rumours ma poriadne chytil za gule a už nepustil. Kto nepozná nech určite navštívi oficiálnu stránku kapely, kde je možné stiahnuť približne 20 skladieb. Pri veci číslo tri si zaspomíname na rok 1978 kedy Slaughter & The Dogs vydali svoju prvú a jednoznačne najlepšiu LP Do It Dog Style a dokonca môžem povedať, že túto nahrávku radím medzi 10 najlepších LP z GB vôbec. Vydarená a aj od odlišná od ostatných skladieb na LP je skladba Who are The Mystery Girls (NYD), ktorá mi strašne pripomína štýl írskych kapiel ako Rudi alebo Moondogs. Štvrtého interpreta netreba nijako zvlášť predstavovať...meno Braňo Alex je určite každému punkáčovi zo Slovenska či Česka známe a tak isto aj jeho sólový projekt na ktorom sa uvedený song Opočlovek nachádza.

Piatou vecou je banda v ktorej pôsobil Joe Strummer predtým ako založil The Clash...čo viac k tomu dodať...?Veľmi chytľavý song. Pinpoint...poznáte? Ak nie spoznajte lebo sa to oplatí naozaj počuť...veď ako môže byť zlá kapela v ktorej hral sám veľký “FatPunk“ Arturo (Lurkers, 999...) Poliakov Bulbulators som ešte asi v mojich playlistoch neuverejňoval a tak to teraz napravím songom Lolo Fearrari z ich určite najlepšieho albumu Punkophilia (2004). Ďaleko neujdem ani pri ôsmej skladbe, lebo nasledujúca pecka pochádza z bývalej Juhoslávie – Pekinška Patka...a song v angličtine Never my Love. Posledné dve skladby sú také raritky, pretože jedna nikdy nevyšla na CD a ani nebola zverejnená a ta druhá sa už nachádza na bandzone no v horšej kvalite...:) Takže prvá vec Happy Cocks a Scandal a Pink PantherLies.

To je odomňa na tento mesiac všetko...verím, že nový ozaj dlho odkladaný playlist potešil. ovi

PS: pre všetkých, ktorí mi písali na mail ovi@radioa1.sk by som ešte doplnil, že tento mail je u nefunkčný, takže všetky správy prímam na ovi77@centrum.sk

!!!Playlist nájdete vždy na vrchu stránky!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára