piatok 12. decembra 2008

Report: Extip, Kaktus - Poprad


Na tento koncert som sa veľmi tešil, keďže na ňom mala vystúpiť jedna z pre mňa najlepších kapiel sk scény a to kapela Princovia. No čo čert nechcel zmenilo sa pár vecí a namiesto nich vystúpila legendárna a dovolim si tvrdiť, že aj najstaršia slovenská punková kapela Extip ktorej vznik sa datuje od roku 1979.

Ako prví začali hrať Ex tip s klasickým koncertným oneskorením. Extipácka trojka Miki, Jerzy a Tuleň predviedli vystúpenie, ktoré jasne ukázalo, že ešte nepatria do starého železa. Zahrali staré známe Korbelovske hity ako "Ryby", "Život je Rock’n’roll", "Nič nenechám náhode" a ďalšie skladby z ich prvého albumu Pekný, škaredý deň (v roku 2001 vyšla jeho reedícia pod názvom Kraken) na ktoré sa rozhodne nedalo ostať v pokoji.Playlist bol spestrený o nové songy, ktoré vyšli na ich novom albume s názvom Nová stará doba a ktorý po piatkovom krste v Randali v Bratislave krstili aj na tomto koncerte.Pár songov pred koncom ich vystúpenia zahrali ešte aj skladbu "R.A.M.O.N.E.S."" od Motorhead.

Po nich nasledovala ďalšia bratislavská kapela Kaktus. Túto kapelu mám veľmi rád, ale ich vystúpenie ma bohužiaľ nejako veľmi neoslovilo. Neviem, možno som už hluchý, ale mal som problém pri niektorých skladbách rozlíšiť, že akú skladbu vlastne hrajú. Ako pozitívne vnímam to, že hrali zopár coverov od Ramones. Nakoniec pridali ako takú mini náhradu za kapelu, ktorá tu mala vystúpiť song "Revolver" od Princov.Po ňom nasledoval koniec koncertu.

Očakával som trochu viac ľudí ale aj tak to bol vydarený koncert s poriadnou dávkou rock’n’rollu, zábavy a chlastu. Napísal Alex

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára