utorok 16. decembra 2008

Report: Zóna a, Pink Panther - Poprad

Na tento koncert som sa veľmi tešil, veď už dlho sa nič poriadne v blízkosti môjho mesta nedialo a v sobotu 13 decembra sa mali akoby naschvál uskutočniť hneď dve akcie (koncert Konfliktu v PO nerátam :)), pričom jedna bola lepšia ako druhá. Na prvej vystúpili české THe Fialky, ktoré nedávno vydali svoj nový album “Šance“ s ktorými si tiež zahrali popradský Bullboxers a Zhoda náhod. Na tej druhej zas mali vystúpiť nováčikovia Pink Panther z Bratislavy a snáď to najlepšie čo doma máme – Zóna a. Rozhodovanie bolo viac než ťažké, ale keďže som túžil vidieť vždy energickú a poriadne opitú Zónu bolo jasné kde v tú sobotu skončím.

Vystúpenie začalo zhruba po 21. hodine a až na príliš veľa holohlavých Thornštejnerov v klube bola atmosféra výborná. Na pódiu už stála mladá trojka v doprovode s Ozim, ktorí to ozaj roztočili. Odzneli najnovšie skladby ako Liar, OK, Bejbe a nechýbala samozrejme ani hitovka Sedemnásť. Spomenúť musím aj výborný cover od Ramones Do you wanna Dance? a skvelé tričko Blondie, ktoré mala Aďa na sebe. Vytýkať nemôžem nič, len ma trochu mrzí, že speváčka bola zrejme chorá, ale to boli veci, ktoré toto výborné vystúpenie zamaskovalo.

O pár minút neskôr došli páni zo zóny a tatranské publikum rozmrazili skladbou “Nič“ z ich tretieho CD “V životnej forme“. Nasledovali takmer všetky známe nové aj staršie skladby ako: “Ja ťa nechcem, Chleba, Nádherná zákerná, Lucia, Daj sa do boja či Všetko je dnes OK“. Veľmi ma potešila zahratá novinka kde sa opakovalo „Ja pijem pivo!“, ktorá raz bude určite hitom a vyhrá minimálne 5 krát za sebou slávika za najlepšiu skladbu:)). Túto skladbu robil Koňýk, no s textom a hudbou mu dopomáhal Revo, keďže ako aj Koňýk povedal: „Táto skladba je skôr o ňom, keďže on pije viac piva ako ja“. Vystúpenie bolo zakončené Červenou armádou ako som aspoň ja zvyknutý u Zóny.

Zhrnúť to môžem asi tak, že som sa určite rozhodol pre správny koncert a naozaj mu nechýbalo nič. Pink Panther boli skvelí a Zóna a? Tá bola tradične vynikajúca a som si istý, že vidieť Zónu aspoň raz do roka je tak nutné ako sa aspoň raz poriadne opiť a pobiť...:)

Čoskoro pribudne aj fotoreport od Pištoľa (BJ) a Moniky z Trnavy.
ovi77@centrum.sk

4 komentáre:

  1. nutne sa trebalo opit a pobit Thornstejnerov! inak v poho report zdravim ovade;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Konyk: Dakujeme, len by som doplnil, ze hudbu k "Ja pijem pivo" zlozil samozrejme Revo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ozi: Dakujeme za dobrý report a musím dodať,že aj nám sa v Poprade páčilo.Bol to náš prvý koncert mimo Bratislavu a aj ked sme sa dosť nacestovali/vlakom/ a Ada bola fakt tesne po chorobe,tak sme sa dobre zabavili.Musím spomenuť aj skvelu organizáciu,či už priamo v klube ,alebo s ubytovaním.Všetko sa nám páčilo a radi by sme sa niekedy vrátili.Aj touto cestou chcem pozdraviť Paliho a každeho kto bol na koncerte.Hey Ho Let´s Go!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. podľa mňa bolo v Poprade super...dosť sa mi tam páčilo a dúfam že dojdete čoskoro do Popradu Konyk..=))

    OdpovedaťOdstrániť