sobota 31. januára 2009

NIL: The Story Of The Undertones - Teenage Kicks

Belfast, Fergal Sharkey, Jimmy Jimmy, Teenage Kicks...to je len pár vecí s ktorými sa môže stotožňovať pre mňa zaručene najvýraznejšia a najlepšia pop-punková kapela z Írskej scény – The Undertones. Kapela preslávená hlavne v koncoch 70. A začiatkoch 80. Rokov vydala už pred 8 rokmi svoje DVD, ktoré sa mi do rúk dostalo až teraz. Výborných 65 minút mapujúcich históriu tejto legendy nesmie chýbať v žiadnej zo zbierok fanúšika tejto dodnes hrajúcej stálice.

Samotným autorom DVD titulu je veľmi známa a dôležitá postavička v UK/IR punkrocku – John Peel (1939 – 2004). Redaktor a DJ britského rádia BBB Radio one, ktorému sa uznanie dostalo paradoxne až po jeho smrti bol jedným z najväčších obdivovateľov a blízkym priateľom samotnej kapely a preto ma vôbec neprekvapilo, že bol práve on ten, ktorý sa ujal tohto diela. Spoluso svojím štábom mapuje históriu kapely, navštívi miesta kde kapela začínala, kde vznikali obaly pre LP, uvidíte množstvo rozhovor a taktiež aj hudobné vystúpenia. Určite doporučujem vidieť.

Cena: 12,60 € (380sk- nové, zabalené DVD)
Objednávajte na: ovi77@centrum.sk (počet kusov je limitovaný na 5(!))

2 komentáre:

  1. Tak toto DVD je fakt vynikajuce,akurat co sa mi nepaci je ten novy spevak,a ta skladba teenage kicks v prevedeni londynskeho punkharmonic orchestra nema chybu,az zimomriavky mi presli po chrbte :-) Kazdopadne toto doporucujem mat doma!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hej, je to fajn DVD. Novy spevak sa na Feargala nechyta ani trosku.

    OdpovedaťOdstrániť