sobota 14. marca 2009

Rebellion festival 2009

Tak na účasť kapiel na tomto skvelom feste v Anglickom mestečku Blackpool som bol veľmi zvedavý a teraz keď organizátori vypísali prvé potvrdené kapely mi neostáva nič iné len si poutierať sliny z huby...

Festival prebehne od 6 do 9 augusta 2009, čo je termín, keď u nás už bude po tej tzv. festivalovej sezóne a tak ten, kto si ušetrí pár ečiek a vychytí lacnú letenku do UK môže mať ozaj krásny koniec prázdnin...dôvodov nato je ozaj viac, ale začal by som tým, že na Rebellione vystúpi takmer 100 kapiel, pričom ide len o kapely zvučných mien, spomeniem ale len tie, ktoré ma zaujali najviac a myslím si že by mohli aj vás...


Veľkým lákadlom hlavne pre UK fans budú kapely Adicts (ich jediné vystúpenie v UK za rok 2009), The Damned a Business...to sú kapely, ktoré majú v Anglicku takmer vždy plné koncerty, je vidieť, že briti si svojich vlastných vedia doma vážiť. Určite ale musím spomenúť aj iné kapely ako napr. Anti-nowhere League, Major Accident, Newton Neurotics, Peter & TTB, Lurkers, 999, Banned, Pork Dukes (tých by som si veľmi rád pozrel), Dickies a mhoho mnoho iných...výber je už len na vás, pretože kapiel tam bude ozaj hodne...viac kapiel na plagáte TU alebo na http://www.rebellionfestivals.com kde sú pravidlene doplňované informácie o festivale a účinkujúcich.

ovi77@centrum.sk

1 komentár:

  1. bol som minuly rok a toho roku idem tiez je to fakt parada. cock sparrer minuly rok zahrali zivotny koncert tak uvidime co toho roku dokaze adicts

    OdpovedaťOdstrániť