utorok 7. júla 2009

Report: Zóna A, Slobodná Európa, Strecha - 29.05.2009

Tak tento koncert bol už pár dní dozadu, no kvôli povinnostiam v škole a neskôr dovolenke som akosi nemal čas sa tomu venovať a tak to skúsim aspoň teraz, i keď už niesu tie spomienky také čerstvé ako deň po koncerte a ani hlava už tak nebolí:)

Koncert odštartovala už legenda prešovskej alternatívnej scény Strecha, ktorú mnohí možno poznáte vďaka songu "Všetko je zelené". Chlapci hrali priemerne pred priemerne napchatou sálou, no je vidieť zlešenie o 180°...už sa teším ako budem počúvať a recenzovať ich dlho pripravované CD, ktoré by malo byť každú chvíľu vonku.

Druhá bude hrať Slobodka....šak sú to mlaďasi...:)) Takto mi to povedal s úsmevom Koňýk a o pár minút už zneli hity ako Podvod, Dry 69, Pes, analíza dokázala hovno...výborným oživením bola účasť Sveťa Korbela, ktorého som tentokrát videl len po 2 krát ale musím povedať, že je naozaj v skvelej forme, takže všetky fámy ktoré sa hemžili po internetových fórach môžem smelo vyvrátiť. Koncert slobodky bol dobrý ako vždy ale sily som si odkladal na to môjmu srdcu najbližšie - Zóna A.

Tá vystúpovala už pred natrepanou sálou ktorú rozbúrila songom "Nič" z tretieho alba z roku 96. Chýbať nemohli ani iné známe skladby ako Bratislavské dievčatá, Nebuď hlúpa, Útok na špicu hitparády, ktoré zóna už hrá permanentne pár rokov, viem o tom svoje lebo toto bol moj 7 koncert zóny:) Milo ma ale prekvapili skladby, ktoré som od nich nepočul nikdy hrať ako napríklad Prečo je život taký, Potopa, ktorú mimochodom odohral Braňo so Sveťom a Revo za bicími či nenormálane energická vec Ľudia v pohybe. Nielen Prešovských punkáčov zóňaci odmenili aj skladbami z pripravovaného CD ako "prečo odomňa každy pýta prachy, ja pijem pivo či ja takýmto veciam neverím"...

Koncert skončil niečo tesne pred polnocou a skvelú náladu a atmosféru pokazili staffs, ktorí vyháňali ľudí z klubu von, škoda mohol tam byť dobrý mejdan...no aj napriek tomu to bol koncert, ktorí položil na kolena všetky vystúpenia Boys, Adicts, Toten Hosen...ktoré som videl:))

FOTKY z koncertu
Za fotky ďakujem Frenkymu - www.frenky.sk
ovi77@centrum.sk

2 komentáre:

  1. barbie to ovi: a Sida s Maďarom čo si nespomenul ha?:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To nemas len tak...oni su uz taki slavni, ze ich mena su normalne registrovane jak obchodna znacka..to nemozes bars kde spominat...len tak:)

    OdpovedaťOdstrániť