utorok 30. novembra 2010

The Fialky - reedícia CD "Průser" na scéne

Spolupráce labelu Papagájův Hlasatel s pražskou punkovou kapelou The Fialky začala v roce 2007, kdy Fialkám u PHR vychází debutové CD s názvem Průser. To následuje po řadě demonahrávek, jednom EP a sedmi letech existence skupiny. Deska okamžitě po vydání sklízí, v rámci punkové scény, obrovský úspěch, který kapelu posouvá do první poloviny domácího startovního pole, mezi žánrové stálice, kam The Fialky patří dodnes. To že zájem fanoušků o tuto nahrávku stále nepolevuje, i když první vydání debutového Průseru je nyní více než dva roky beznadějně vyprodané, nakonec přimělo Papagájův Hlasatel k tomu, že poprvé ve své historii přichází s reedicí CD ze svého katalogu. Na Průseru 2010 najdete 12 klasických pecek kapely, známých už z prvního vydání. Ty jsou doplněny o nový, speciální, papírový obal s vloženým plakátem! To vše za naprosto symbolickou cenu. 

Dále The Fialky právě na youtube zveřejnili další, již avizovaný videoklip, od studia CHV tentokrát na skladbu TRIČKO, ze stále aktuálního sedmipalce vydaného u PHR v březnu 2010. CHV studio realizovalo rovněž klip Scéna, který je již od 1.11. k vidění na youtube a klip Herečka který tam bude od 1.1.2011.

WEB: www.thefialky.cz
MP3: www.bandzone.cz/thefialky
Label: www.phr.cz

oficiálny text PHR

richard.muska@gmail.com

8 komentárov:

  1. hello, mám rad uclassic ale uz to zacína byt trápne čo sa týka čssr scény... furt je to tu len o fialkách(to ste ich taky obdivovatelia?) a o zone čo sa týka SR.. to fakt nepoznate aj iné dobre kapely???hej dobre..trocha sa tu propagovali pušky, ale aj tak uz kazdy o nich vedel... Sorry ale čo tak sa trocha hlbšie ponoriť ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. heh...zaujimavy komentar, ale neda sa s tebou nesuhlasit. Problemom je, ze nemam zmaknutu cssr scenu nakolko viac ma bavi ta zahranicna, no urcite sa to pokusim v blizkej dobe napravit...:) na stole uz su nejake rozrobene veci, tak verim, ze ta to potesi. A ked si uz pisal o hlbsom ponoreni, skus napisat nejake typy aby som sa mal za cim ponorit.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmm typy (to je môj či tvoj blog kurva:)chod na bandzone, myslím ze ked sa tam trocha pošprtáš tak behom hodinky aspon 2aj3 výborne kapelky nájdes..ked nie výborné, tak aspon dobréé ;)lebo vies fialky sa sami dost propagujú(nič proti nim)takze im to moze byt jedno či tu su alebo nie:D Vieš je vela neznámich kapiel čo maju potenciál ale nevie o nich nikto (zas ale nemusís tie čo si tu uz predstavoval)...No a tým že nejaké tie nezname kapelky trocha predstavíš, tak určite im príde tvoja pomoc viac vhod ako napr.fialkám ktoré sú kadetade povystavované a proste uz maju meno...Ja som si aj na začiatku ked som videl tuto stránku myslel ze to je aj o tom O nových hudobných čssr ksychtoch:D preto sa mi kurevský páčila ta myslienka a fandil som jej a vlastne stále fandím:D....nechce sa mi rozbiehat niečo vlastne na ten štýl, tak trocha buzerujem:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. taky moj skromný typ: mozes napr. napísat jeden článok o známej kapele npr. the members a dalsí článok zas o nejakej absolutne neznámej a tak dokola:D vies a čitatel si samozrejme najprv prečita o the members a ked dočita a uz je rozbehnutý tak pozrie dalej a jetam článok o nejakej čssr neznámej kapele, tak z nudy prečíta aj to a mozno mu ta kapela urobi kurevsku dieru do hlavy aj do srdca(mozno ano mozno nie, ale sanca je:)...chapeš a tým napomáhaš k tej našej nešťastnej slovenskej scéne si myslím....sorry ze sa ti jebem do robty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj taketo "jebanie" je obcaa fajn, pretoze to somnou cosi porobi...:) To s tym bandzone nie je zly napad, ale ked si zratam kolko casu na blog mam, a to ze vsetko robim sam tak mi vychadza, ze to velmi prosperovat nebude :) Spominal si, ze nechces rozbiehat nieco sam, ved ani nemusis stan sa redaktorom na Uclassic a je to vybavene ;) Hm?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A aby som nezabudol k tym Fialkam...ked som ich zacal propagovat nepoznalo ich vela ludi a ked ich spoznali zacali oni propagovat mna, sme kamarati a tak si pomahame navzajom :) To, ze je tu vela clankoch o nich je niekedy pracou petra z PHR, ktoremu tu automaticky ukladam jeho "spamy" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hehé dakujem...času mám pomrne dost, tak mozem nieco skúsit, ked sa mi nieco podarí tak ti poslem(noo ale neviem či sa ti bude chciet za mnou opravovat chyby:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. napis mi na richard.muska@gmail.com a tam dohodneme detaily, nech nemusim vzdy ocumovat komentare :)

    OdpovedaťOdstrániť