piatok 5. novembra 2010

Nový vzhľad a malé výročie

K dnešnému dňu skončila anketa, v ktorej som sa Vás okrem iného pýtal na to, či chcete aby blog vyzeral po tých takmer dvoch rokoch ináč. Štvrtina zaškrtla áno a tak som sa trošku pohral s farbami a titulným obrázkom a finálny efekt môžete práve vidieť. Samozrejme žiadne čary odomňa nečakajte a tak je isté, že s novým vzhľadom sa bude treba chvíľu popasovať, ale verím, že si zvyknete. Zvykať by ste si nemali príliš dlho nakoľko uvažujem nad zmenou sprostredkovateľa (už nie google blogspot) a tým pádom samozrejme aj doménou. "Nie príliš dlho" ale u mňa môže znamenať aj rok, čiže radšej si predsa len zvykajte :)) V každom prípade ale dúfam, že sa vzhľad ujme a bude veľa spokojných.

Druhou správou je, že na blogu je dnešným dňom viac ako 300 príspevkov, článkov...a aj keď to nie je astronomické číslo na pár nudných večerov to iste postačí. V závere ešte vyzvem všetkých, ktorí radi píšu aby sa ozvali na nižšie uvedenú emailovú adresu, pretože sám z časového hľadiska nestíham toľko, koľko by som chcel a  je to myslím si škoda. Majte sa fajn!





2 komentáre:

  1. stary bol lepsi, ale som za zmenu domeny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gašpo: Diky za koment, a podla je vzhlad tiez lepsi, ale na viac sa bohuzial tuto na blogspote nezmozem. Domenu planujem, ale to nieco stoji, cize musim si odkladat :)

    OdpovedaťOdstrániť