piatok 15. apríla 2011

Ako zmeniť diplomovku na zábavu


Odovzdávanie bakalárskych a diplomových prác sa pomaly a iste blíži a s tou mojou zvládam posledné boje aj ja. Bude to práve pár hodín dozadu kedy som dopisoval záver a rozmýšľal som nad tým, že slovo biomasa (moja téma) už aspoň chvíľu nechcem vidieť a aké by to bolo fajn písať o niečom zábavnom, čo by človeku išlo od ruky a po dopísaní by si mohol hrdo povedať, písal som to sám! Práve tento moment vomne vyvodil spomienku na jednu diplomovku z Univerzity Komenského v Blave, kde študent Tomáš Bulánek vypracoval naozaj zaujímavú tému. 

Téma nesie názov "Zmeny ideálov punkovej scény vo svete a na Slovensku". To ale čumíte že? Ja som pred pár rokmi keď sa kumne dostala čumil presne tak isto. Obsah práce síce neprinesie žiadny prelom, skôr akýsi súhrn vecí okolo punku, ale keď si predstavím, že toto chalan obhajoval pred tými páprdami v oblekoch vyčaruje sa mi úsmev na tvári. Diplomovku si nižšie môžete stiahnuť a po prečítaní sem hodte svoj názor na dielo Tomáša.


Diplomovka
richard.muska@gmail.com

3 komentáre:

  1. mozeme podiskutovat o urovni skol, ak toto ma stacit na spravenie vs na slovensku..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ale aby som len nepicoval..z tej prace som sa nic nove nedozvedel, ale velmi sa mi pacia odstavce(alebo ako to nazvat) o upadku "radikalizmu" v scene. punk na slovensku(a vlastne vsade) dlhodobo stagnuje. mam len 21 rokov a uz som punk nazorovo vycerpal, nic mi nedava. hocijake aktivity na svk su minimalne a ak aj nejake su, tak odozva je biedna. na jednej strane tu mame kopu sociek na druhej plno pojebanych x-billy, 77, streetrock elitarov, ktory sa mozno lisia od prvej skupiny mozno imigom a drahsim chlastom, ale rozumovo su na tom rovnako. chyba tu viac uvedomelych ludi...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ano toto staci na spravenie VS + 5 rokov dochadzky, spravenie cca 40 skusok, neviem kolkych zapoctov, diplomoviek atd, absolvovanie cvik a prednasok a mas to v kapse ! :)) jednoduche nie?

    OdpovedaťOdstrániť