utorok 12. apríla 2011

Knox opúšťa Vibrators

Len pred pár dňami vyšiel na blogu rozhovor s Knoxom venovaný prevažne jeho sólovej kariére. Kto by vtedy tušil, že slová: "mám toho ešte veľa v pláne" budú znamenať, že Knox opusti svoju materskú kapele a začne sa venovať vlastne tvorbe. Nuž ale ako sám Knox povedal: "Keď som dosiahol 65 uvedomil som si, že to musím urobiť teraz".

Oficiálne Knox opustí kapelu po koncerte v Boston Arms , ktorý je naplánovaný na 23 apríl. Na jeho miesto príde Nigel Bennett (ex Members), ktorý vibrátorom vypomáhal aj počas Knoxovej choroby pred pár rokmi. Nigela si osobne ako postavu v Britskom punkrocku cením a vážim, ale po pravde The Vibrators je synonymom pre Knoxa a nemyslím si, že bude dôstojnou náhradou. Kapela sľubuje aj naďalej koncerty a nové albumy, či ale k tomu naozaj dôjde (a keď aj áno aké to bude?) nevie nikto. Jediným pozitívom na tejto správe vidím to, že ak Knox zopakuje sólovku ako Plutonium Express, tak sa kurva máme na čo tešiť. Už v mojom rozhovore Knox spomenul, že pár starších vecí má odložených a že sa ich raz chystá vydať. Nuž vyzerá to tak, že ten správny čas prišiel teraz a ja sa už na sólovku teším. Ako to vidíte vy? Má podľa Vás Vibrators budúcnosť bez Knoxa, alebo kapela pôjde cestou nemastnou-neslanou ala Sham 69 či Lurkers?


richard.muska@gmail.com

8 komentárov:

  1. knoxa je samozrejme skoda, ale inac pete to minuly rok celkom zvladal, tak sa nebojim, ze to bude o nicom..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no tak to je velka skoda,o to viac som rad,ze som bol v BA na nich teraz nedavno,uvidime aka bude solovka...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hej na solovku som zvedavy aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. podla mna Lurkers bez Pete Strida slapu dalej,nazivo uvidime nove alba sa mi pacia rovnako ako stare - ak si toto myslel, sham az tak nesledujem, dufam ze vibratori nepolavia a na Knoxa sa uz tasim gipo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja si myslim, ze lurkers uz niesu ta kapela, akou boli predtym. Samozrejme ZLE to nie je, ale nepocuvam to tak casto ako starych Lurkerov, lebo to jednocho neni ono :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Stride potom mal chvilu solo projekt s Plainom a co dalej ? zije,skoncil s hudbou? nevies nahodou? ta solovka celkom ujde

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Album Stridea a Plaina je paradny! Netusim co Stride robi, a neviem ci sa to da nejako zistit, ale ked skoncil s hudbou tak to je velka skoda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Knox bez Vibrators je jako Dead Kennedys bez Biafry!

    OdpovedaťOdstrániť