sobota 11. júna 2011

Report: The Adicts, Staré Pušky, Košice, Collosseum 7.6.2011

Otvorenie letnej sezóny sa začalo v utorok 7.6 na východe v Košickom Collosseum klube kde svoju legendárnu show predviedli The Adicts s podporou Starých pušiek. Ako dopadlo debutové vystúpenie clockwork punkáčov z Anglického Ipswitchu na východe Slovenska prezrádza nasledujúci report.
Koncert odštartovali prekvapilo ako prvé Staré pušky, ktoré som v Košiciach videl po prvý krát. Vystúpenie splnilo moje očakávania a bolo vidieť, že chalani sú nielen prihriatí, ale aj zohratí. Skvelú atmosféru skladbám dodával ujo multi-inštrumentalista, ktorý zvládal klavír, gitaru a saxofón. Po zhruba 35 minútach kapelu odpojili a   miesto sa uvoľnilo domácim The Pelikanos, ktorých som ale počúval len zo zákulisia pri otrasnom pive.

O 20hodine začala do uší vnikať hudba z Kubrickovho snímku, ktorá sa pomaly prelínala s ódou na radosť. Tú ale namiesto huslistu Dan-a zahral počítač. Rovnako tomu bolo aj pred necelým rokom v Bratislave a zrejme aj v iných európskych mestách, ktoré Adicts navštívili. 

Koncert otvárala skladba Joker in The Pack a keď Vám poviem, že za ňou nasledovali ďalšie hity asi nebudete prekvapení. Najviac ma potešila skladba Im yours, Johnny was a soldnier a v závere futbalová hymna You'll Never Walk Alone. Práve táto skladba ma poriadne nakopla, pretože niekde v polovici koncertu som sa začínal nudiť a mať pocit, že to Adicts chcú rýchlo odbúchať a ísť domov, čo sa mi ale nepotvrdilo, pretože prídavkov bolo niekoľko a chalani sa potulovali po "kole" ešte dlho a bez problémov sa s hocikým bavili a fotili. 

V posledných riadkoch tohto reportu ešte pridávam link na fotky, ktoré ale za nič nestoja (podobne ako report) a to z rovnakého dôvodu, že fotiť a písať o niečom po x krát ma už nebaví. Tešte sa ale na report z Brnenského koncertu Eddie & The Hotrods, ktorý pridám už čoskoro.



5 komentárov:

  1. Monkey hádzal okolo seba všetko čo nebolo ťažké a nezranilo by niekoho v dave. Papierové konfety lietali všade naokolo a k nemu zase doletela podprsenka. Vyberal si miss a bol úchylný, lebo si vybral babu, ktorá bola len v podprsenke. Obliali ho pivom, ale vôbec s toho nerobil scény, len tak mierne zazrel do hľadiska. Bubeník bol druhý ukecaný s tejto partie a tiež čo to okomentoval. Napriek tomu, že sú to už starší páni, ktorí by si mohli kľudne povedať, že pre tie decká sa nebudeme nejako namáhať urobili maximum.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to je najhorsi report aky som kedy cital :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. @ Gaspo: Neda mi nesuhlasit s tebou :)) Ale pozri..ma to 6x Like, cize asi v tomto style budem pokracovat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa to páči ako to je, na základe tohto čítania som si vedel zivo predstavit ako to teda vypadalo...

    OdpovedaťOdstrániť