utorok 6. decembra 2011

Leto už teraz v znamení klasiky


V apríly a máji kedy vysokoškolákom prihorieva a aj vonku je už teplejšie sú nachystané dve skvelé akcie. Jedna v neďalekej Prahe a druhá v domácej metropele.
Do hlavného mesta Českej republiky zavíta legenda britského punku, ktorá stála pri zrode toho obrovského humbuku, ktorý v 70.rokoch v Británií prebiehal - The Stranglers! Kto ich premrhal na Pohode, alebo si vtedy vybral radšej Buzzcocks, tak ma jedinečnú šancu ich 20 apríla vidieť naživo v multifunkčnom areály MeetFactory. Koncert je naplánovaný na 20.4.2012 a cena lístka je 30eur.


Druhá správa sa týka nestarnúcich klubových Eddie &The Hotrods, ktorí navštívili Bratislavu po prvý krát len toto leto a do randalu sa vrátia ani nie po roku opäť. Tentokrát aj s posilou z Londýna - Guitar Gangsters, ktorý v našich končinách hrajú poslednú dobu snáď častejšie ako v Británii.

Všetky ďalšie informácie budem samozrejme časom dopĺňať.

EDIT: Ešte by som doplnil, že 25.2.2012 v Bratislave vystúpia dinosaury punku - Charlie Harper (UK Subs) a TV Smith (Adverts). Za informáciu ďakujem Tomášovi - "kolenovi".

3 komentáre:

  1. nikolas: Stranglers ma moc neberu, za to Eddie je ina kava.. Subs takisto, tí mimochodom pojdu od februara EU turne a v CZ/SK budu mat az 4 zastavky:)
    http://www.uksubs.co.uk/tour_dates.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja osobne volim radsej Stranglers...po hudobnej stranke urcite. Sympatie ale ma umna viac UK SUBS :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ako 4 ?...ved aj v Martine budu podla ich stranky

    OdpovedaťOdstrániť