streda 25. januára 2012

Kríza od slobodky je vonku a je tá z lepších


Kríza, ako sa volá nová ukážka z chystaného albumu slobodnej európy sa dnes dočkala oficiálneho zverejnenia. Propagačné video obsahuje zostrih fotiek z promo fotenia a oficiálneho videa (i keď aj toto sa mi veľmi pozdáva) sa dočkáme snáď v na prelome leta 2012 kedy je naplánované aj oficiálne vydanie v poradí štvrtého radového albumu kapely. Od poslednej "trojky" ubehlo už deväť rokov a tak je už najvyšší čas potešiť fanúšikov "čerstvým mäsom". K novému albumu ešte spomeniem, že na nahrávaní sa podujme staronový bubeník Ďuro Černý, ktorý s kapelou aktuálne aj koncertuje. 
Z ukážky samy môžete posúdiť, že starým pánom to hrá lepšie ako inokedy predtým a na nový album sa nehorázne teším. A čo vy? Ako sa vám pilotný singel pozdáva? Vyjadrite sa v novej ankete.


richard.muska@gmail.com

5 komentárov:

  1. Ahoj :)
    Mám prosbu na teba:):DD
    Vidím že sem dávaš udalosti kapiel a taak..
    tak by si mohol uverejniť aj Rebellion Festival?
    Tu je link http://www.facebook.com/events/346803215344554/

    Dakujeeeeeeem:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslis rebellion, alebo to, ze sa ludia zo SVK chystaju? :) Inac este minuly rok sme sa aj my s kamosmi bavili, ze ak prachy vyjdu tak by sme isli.

      Odstrániť
  2. aj aj :)) ale fakt by som chcela ,ze by isli slovaci bars aj cesi tam:P to by bolo super,nie?
    Preto som aj chcela ze by si to uverejnil:)) ked tak napis mi tam na fb:D:D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dávno som tu nebol a vidím, že je toho dosť nového, ale k veci :)
    Pieseň začína katastroficky, a až do refrénu som sa nudil, potom ma to chytilo, aj keď slobodka má lepšie veci ako krízu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak urcite, ze to neni Slobodka ako z Pakarne, ale tak kazdopadne sa mi tento navrat paci viac ako miss underground...:)

      Odstrániť